کاربر گرامی،

به جهت بهرمندی از تمام امکانات تعبیه شده در این سایت ،لطفا از لپتاپ یا تبلت و یا دستگاه های بیشتر از 10 اینچ برای ورد به سایت استفاده کنید .

با تشکر.

بیش از ۲ هزار تُن انواع گل و گیاه از محلات صادر می شود کشت «فراسرزمینی» کمک به تقویت دیپلماسی اقتصادی ظرفیت سردخانه‌های شهرستان اهر جوابگوی نیاز باغداران نیست خروج ۷۰ میلیارد دلار از ادعا تا واقعیت صادرات بندر کنگان به قطر از سرگرفته شد بیش از ۲ میلیارد دلار کالا از مزرهای کرمانشاه صادر شده است کشش بازار اوراسیا و صادرات ۱۹۰ میلیون دلاری از مازندران افزایش سطح دیپلماسی وزارت امور خارجه در حوزه صادرات کالا ضروری است ۷۴ فرصت سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی احصا شد ایران بزرگ‌ترین شریک تجاری چین است

شرایط عضویت در انجمن

بر اساس ماده 5 اساسنامه انجمن، کلیه اشخاص حقیقی (کارفرمایان) و اشخاص حقوقی در صورت دارا بودن شرایط زیر می توانند به عضویت این انجمن صنفی درآیند:

 

1) تابعیت ایران.

 

2) شاغل در صنعت صادرات کالا و خدمات در حوزه فعالیت انجمن صنفی با ارایه مدارک شناسایی معتبر شامل گواهی ثبت شرکت کارت بازرگانی و یا قرارداد صادرات کالا به خارج از کشور.

 

3) ارائه مدارک معتبر مبنی بر کارفرما بودن مطابق قانون کار

 

4) قبول و تعهد اجرای مقررات اساسنامه و تصمیمات و مصوبات قانونی ارکان انجمن صنفی صادرکنندگان کالا و خدمات استان تهران.

 

5) پرداخت ورودیه و همچنین پرداخت حق عضویت بطور مرتب.

تبصره 1- کلیه واجدان شرایط می توانند آزادانه عضویت انجمن را بپذیرند و هیچکس را نمی توان به عضویت در انجمن، مجبور یا از قبول عضویت آن منع نمود.

تبصره 2- چنانچه به دلیل واجد شرایط نبودن بعضی از متقاضیان، تقاضای عضویت آنان از سوی هیات مدیره پذیرفته نگردد، متقاضی می تواند شکایت خود را در اولین جلسه مجمع عمومی مطرح نماید. تصمیمات مجمع عمومی در این زمینه قطعی است.

تبصره 3- در صورتی که هر یک از اعضا شرایط عضویت انجمن صنفی را از دست دهد، از عضویت در انجمن مستعفی شناخته می شود، لیکن ملزم به انجام تعهدات قبلی است.