کاربر گرامی،

به جهت بهرمندی از تمام امکانات تعبیه شده در این سایت ،لطفا از لپتاپ یا تبلت و یا دستگاه های بیشتر از 10 اینچ برای ورد به سایت استفاده کنید .

با تشکر.

بیش از ۲ هزار تُن انواع گل و گیاه از محلات صادر می شود کشت «فراسرزمینی» کمک به تقویت دیپلماسی اقتصادی ظرفیت سردخانه‌های شهرستان اهر جوابگوی نیاز باغداران نیست خروج ۷۰ میلیارد دلار از ادعا تا واقعیت صادرات بندر کنگان به قطر از سرگرفته شد بیش از ۲ میلیارد دلار کالا از مزرهای کرمانشاه صادر شده است کشش بازار اوراسیا و صادرات ۱۹۰ میلیون دلاری از مازندران افزایش سطح دیپلماسی وزارت امور خارجه در حوزه صادرات کالا ضروری است ۷۴ فرصت سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی احصا شد ایران بزرگ‌ترین شریک تجاری چین است

انار ساوه به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاص، نظیر طعم مطلوب، ملس بودن، ماندگاری بالا و … شهرت جهانی پیدا کرده و با شروع فصل پائیز برداشت این یاقوت سرخ از قطب تولید انار جهان آغاز می شود. انار تنها…

انار ساوه به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خاص، نظیر طعم مطلوب، ملس بودن، ماندگاری بالا و … شهرت جهانی پیدا کرده و با شروع فصل پائیز برداشت این یاقوت سرخ از قطب تولید انار جهان آغاز می شود.

انار تنها میوه‌ای است که در هر فصل از سال خوردنش به دل می‌چسبد؛ میوه‎ای خوشمزه که دانه‌های یاقوتی رنگش چشم هر انسانی را خیره می‌‎کند و مزه‌های مختلفش دهان هر فردی را آب می‌اندازد. این میوه خوشمزه و پرخاصیت در ماه مهر تا اواخر آبان ماه برداشت می‌شود. کشت درخت انار و مصرف میوه آن با توجه به خواص فراوانی که دارد، توسط ادیان مختلف توصیه شده است.

تولید انار در دنیا محدود به تعدادی از کشورها، از جمله هندوستان، ترکیه، ترکمنستان، ازبکستان، لیبی، یونان، افغانستان، چین، ژاپن، اسپانیا، آمریکا و مراکش بوده و ایران ما افتخار تولید مرغوب‌ترین و بیشترین تولید انار در جهان را داراست.

نظرات کاربران