کاربر گرامی،

به جهت بهرمندی از تمام امکانات تعبیه شده در این سایت ،لطفا از لپتاپ یا تبلت و یا دستگاه های بیشتر از 10 اینچ برای ورد به سایت استفاده کنید .

با تشکر.

بیش از ۲ هزار تُن انواع گل و گیاه از محلات صادر می شود کشت «فراسرزمینی» کمک به تقویت دیپلماسی اقتصادی ظرفیت سردخانه‌های شهرستان اهر جوابگوی نیاز باغداران نیست خروج ۷۰ میلیارد دلار از ادعا تا واقعیت صادرات بندر کنگان به قطر از سرگرفته شد بیش از ۲ میلیارد دلار کالا از مزرهای کرمانشاه صادر شده است کشش بازار اوراسیا و صادرات ۱۹۰ میلیون دلاری از مازندران افزایش سطح دیپلماسی وزارت امور خارجه در حوزه صادرات کالا ضروری است ۷۴ فرصت سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی احصا شد ایران بزرگ‌ترین شریک تجاری چین است
اخبار استانی/مرکزی
0

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا جعفری گفت: صنعت گردشگری و گل یکی از گذرگاه‌های مهم اقتصاد منهای نفت است که بسیاری از کشورها با تکیه هدفمند بر قابلیت‌های آن توانسته‌اند تولید ثروت کرده و اشتغالزایی و توسعه متوازن را به پیش ببرند. جعفری…

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا جعفری گفت: صنعت گردشگری و گل یکی از گذرگاه‌های مهم اقتصاد منهای نفت است که بسیاری از کشورها با تکیه هدفمند بر قابلیت‌های آن توانسته‌اند تولید ثروت کرده و اشتغالزایی و توسعه متوازن را به پیش ببرند.

جعفری با بیان اینکه طبیعت گردی با موضوع گل و گیاه شاخه‌ای خاص از گردشگری است، افزود: باید حوزه کشت گل و گیاه محلات با اقدامات زیباپسندانه و امکانات علمی در معرفی گونه‌های گل و گیاه پیوند بخورد و وجود مرکز تحقیقات گل و گیاه کشور در محلات امکانی مهم برای رقم خوردن این مساله است.

وی اضافه کرد: صادرات بیش از ۲ هزار و ۳۵۶ تن انواع گل و گیاه به ارزش ۵ میلیون و ۳۳۳ هزار ۶۶۰ دلار در سه ماه نشان از اقبال گسترده به گل و گیاه ایران دارد و وجود دهکده گل و گیاه در محلات زیرساختی مهمی برای سرعت بخشیدن به صنعت گردشگری گل و گیاه کشور است.

جعفری برپایی دوره‌های تخصصی آموزشی کشاورزی، ایجاد بازارچه‌های دائمی و فصلی، خرید و فروش گل و گیاه و برگزاری نمایشگاه‌های استانی و ملی گل و گیاه را زمینه‌ای برای جذب گردشگر گل دانست که باید سرمایه‌گذاری بیشتری در مورد آن صورت گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!اطلاعات من را برای ارسال نظر ذخیره کن